poniedziałek, 28 marca 2011

Seks analny pierwszy raz

Dzisiejszy post skierowany raczej będzie do gejów pragnących rozpocząć swoje "życie seksualne". W internecie brakuje artykułów opisujących przygotowania do "pierwszego razu", z którym mogliby się zapoznać młodzi geje. Nastolatki heteroseksualne mogą się dowiedzieć wielu ciekawostek z licznych opracowań czy zajęć wychowania do życia w rodzinie (na jakim by one nie były poziomie).

Seks analny jest niesamowitym przeżyciem i warto jest się do niego dobrze przygotować. Mam tu na myśli zarówno przygotowanie praktyczne, jak i psychiczne. Wydaje mi się, że większość z nas pamięta swój pierwszy raz. Czasami powracamy do tych wspomnień z sentymentem, dlatego też powinniśmy zadbać, by nic nam nie zakłóciło oczekiwanej przez nas przyjemności.

O seksie analnym pisałem już, kilka tygodni temu, dlatego też by nie powielać informacji zamieszczę link, z którego dowiecie się wielu równie przydatnych informacji: http://czyjestemgejem.blogspot.com/2011/02/seks-analny-lewatywa.html.

OK... Rozpocznę banalnie... Według mnie zanim zdecydujemy się na pierwszy raz powinniśmy znaleźć odpowiedniego partnera. Idealnie, jeżeli będzie to nasz chłopak. Osobiście nie zdecydowałbym się na pierwszy raz z przypadkową osobą, ale tradycyjnie tego nie oceniam. Oczywiście dobrze żeby nasza decyzja była przemyślana, a nie wynikała z nadmiernej ilości alkoholu we krwi, czy spontanicznej chęci zrobienia jakiegoś szaleństwa. 

Kolejnym istotnym czynnikiem o którym powinniśmy pamiętać są prezerwatywy, które zabezpieczają nas przed groźnymi chorobami przenoszonymi drogą płciową oraz dają komfort podczas tego typu zbliżeń. Oprócz prezerwatyw warto zadbać o środek nawilżający (tzw. lubrykant). Najlepiej żeby był to środek przeznaczony ściśle do sytuacji (jest ich coraz więcej i są produkowane często przez firmy, które produkują prezerwatywy). Pamiętajmy, że „produkty domowe” mogą nie spełnić naszych oczekiwań – np. nawilżanie oliwką powoduje pękanie prezerwatyw. Ostatecznie naturalnym lubrykantem może być ślina naszego partnera – kwestia gustu. Brak odpowiedniego nawilżenia może doprowadzić do uszkodzenia odbytu lub napletka partnera pełniącego rolę aktywną. Znam przypadki pęknięcia napletka przy seksie analnym i jest to niewątpliwie nieprzyjemne, niehigieniczne, etc. 

Pierwszy raz może być bardzo bolesny. Nawet przy zastosowaniu odpowiedniego nawilżenia, dlatego też partner będący w roli aktywnej powinien być bardzo delikatny. Mimo wszystko, jeżeli czujemy, że seks w roli pasywnej jest stworzony właśnie dla nas poczujemy odpowiednią satysfakcję. 

Jeżeli zdecydujemy się na seks bez zabezpieczenia pamiętajmy by nie pieścić członka oralnie ze względów higienicznych oraz naszego komfortu. W odbycie mogą się znajdować groźne bakterie, które mogą zagrażać naszemu zdrowiu. 

To by chyba było na tyle… Jeżeli o czymś zapomniałem, to być może ktoś jeszcze doda coś od siebie w komentarzach. Wiele przydatnych informacji znajduje się również w linku, który zamieściłem na początku artykułu. Pamiętajmy, by podchodzić do pierwszego razu z rozwagą, zarówno praktyczną jak i psychiczną. Jest to niewątpliwe zdarzenie, które zapamiętamy na całe życie.

34 komentarze:

  1. Ja strasznie żałuję swojego pierwszego razu! Masz rację, ten pierwszy seks będzie sie zawsze pamiętać, chyba że się go wyprze z pamięci, jak ja to zrobiłem. Nieodpowiednia osoba, nieodpowiednie miejsce, nieopowiedni czas, cóż, bycie niedoświadczonym wtedy i chęć poznania czegos nowego mnie skusiły. Ryczałem wtedy chyba z tydzień! Chciałbym cofnąć czas i to zmienić, niestety - juz za późno.
    Przychylam się do wpisu Autora - niech nie będzie to pochopny czyn, lecz przemyślany krok w tę "inność" z kimś, kto jest tego wart.

    OdpowiedzUsuń
  2. heh...duzo bym tu napisał ale nie chcę zanudzać młodziezy pisaniem swoim:)

    ale do jednego sie odniosę- w przypadku osoby którą kochasz, nie odczuwasz bólu, skrępowania czy strachu podczas seksu. Tak było, jest i pewnie bedzie.

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój partner był dla mnie bardzo delikatny, nie tylko dla mnie był to ten pierwszy raz.
    Jesteśmy ze sobą już 6 lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za rzeczowe i interesujące opisanie sprawy. To co napisałeś może okazać się bardzo przydatne :) Całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest dobrze opisane, ale frapuje mnie jedno pytanie. Mianowicie: 'Czy istnieje pozycja, która bardziej niż inne nadawałaby się właśnie do tego pierwszego razu?'

    OdpowiedzUsuń
  8. Na literke v anonimowy nade mna :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycja to kwestia indywidualna. Osoba pasywna najlepiej może kontrolować sytuacje ujeżdżając partnera. W miarę komfortowa wydaje mi się również łyżeczka.
    Ogólnie nie ma złej pozycji na pierwszy raz. Obie strony muszą uważać i reagować na reakcję partnera.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej jestem magda i mam 15 lat lubie facetów i chciała bym przezyc ten pierwszy raz z odpowiednim facetem to co napisałeś napewno mi w tym pomoże dziekuje bardzo;) sciskam i całuje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z moim pierwszym razem było jeszcze inaczej;-P. To była rzeczywiście przygoda, bo przechodziłem przez etap biseksualny łudząc się, że będę z laską, heh. Przekonałem się w końcu, że jestem gejem i już, ale do rzeczy: miałem strasznie mieszane uczucia PO. Facet był mi zupełnie nieznany wcześniej. Fizycznie ok, zadbany, ale atmosfera napięta, bo się spieszył do pracy. Ja natomiast tak byłem napalony i taką miałem chcicę, że zdecydowałem się na szybki numerek. Pewne przygotowania były, tzn. bawiłem się już dildem i znałem uczucie penetracji, ale nigdy wcześniej nie dałem się wyruchać drugiemu kolesiowi. Z jednej strony coś nowego i nawet przyjemnie mi było, bo ten pośpiech zadziałał na mnie dodatkowo stymulująco, z drugiej czułem się po prostu wyruchany i tyle. Chwilowa przyjemność, ale nic poza tym. Myślę, że jakbym zrobił to z osobą, którą znam, a najlepiej kocham, doświadczenie byłoby o wiele wspanialsze i wspominałbym je wyjątkowo. Dla mnie ten pierwszy raz dzisiaj jest niczym specjalnym we wspomnieniach, a trochę szkoda... Pozdrawiam zakochanych i tych, którzy są przed tym pierwszym stosunkiem z drugim chłopakiem. Niemniej seks analny jest dla mnie cudowny. Nie wyobrażam sobie tej sfery bez penetracji mojej albo drugiego chłopaka dziurki;-P Dla mnie to jest podstawowa forma aktywności seksualnej. A na koniec potwierdzę to, co pisze autor. Mądrze pisze i czytajcie jego teksty, bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój pierwszy raz był niesamowity.Jako 15 latek uwiodłem, dużo starszego od siebie, instruktora praktycznej nauki zawodu.Był niebywale seksowny i fantastyczny w seksie.W analu najpierw był bardzo delikatny po kilku chwilach ostry i jurny jak ogier.Po wszystkim sam dał mnie się posunąć.Było wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie wiem co mnie bardziej pociąga. Lubię i kobiety i facetów :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam 15 lat i jestem w tej samej sytuacji co ty też nw co mnie bardziej pociąga :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przeżyłem swój pierwszy raz, lecz bardzo go żałuje.. Chwilowa chcica, trochę zawahania ale mimo wszystko pojechałem do poznanego kolegi.. No jak dziwka, chciałbym to zapomnieć... Że tak powiem, zostałem wyruchany, ja poruchałem i to tyle.. Chciałbym to zrobić z osobą, która obecnie jest dla mnie wyjątkowa.. Znam się z nim miesiąc (DOPIERO) a to uczucie którym go obdarzam jest niesamowite.. Jedynym problemem jest dzieląca nas odległość bo 500km to bardzo dużo jak dla 17 i 18 latków :)
    Mimo wszystko po swoim pierwszym razie mogę stwierdzić, że przyjemność bo takim seksie jest cudowna. :)
    Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w sprawach tego typu ;*
    Niech każdy kto jest jeszcze prawiczkiem się zastanowi nad tego typu rzeczami, aby zrobić to z kimś wyjątkowym.
    PS. Uprawiałem seks z dziewczyną jak i chłopakiem. Więcej przyjemności doznałem przy seksie z chłopakiem.. A czy jestem Bi czy gejem jest mi niewiadome.. Sam jeszcze tego nie potrafię określić..

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swój pierwszy raz przeżyłem w teatrze ze znanym aktorem był super kocham go i często się z nim spotykam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swój pierwszy raz miałem dość póżno. Wcale tego nie żałuję miałem 50 lat.Chętnie bym się z kimś pobawił ale nie mogę zdobyć ktoby to ze mną zrobił a jestem głodny sexu analnego. Marzy mi się sex grupowy. Mieszkamw okolicach Tarnowa a tu nie ma gdzie się udać. Pomożecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chętnie bym się przyłączył do miłej zabawy. Może znajdą się odważni i chętni

      Usuń
  18. Czy tu piszą Panie shemale jeżeli tak to bardzo chętnie bym się z nimi spotkał. Higiena i dyskrecja 100%. Interesuje mnie okolica Tarnowa. Zrobię wszystko i na wszystko jestem otwarty. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz i pierwszy orgazm...to było niesamowite poczuć jak ten kawałek mężczyzny delikatnie wchodzi i kilkanaście minut porusza się we mnie...a kiedy skończył w środku i czułem jak pompuje we mnie spermę, poczułem coś, co dziś nazywam "orgazm bez wytrysku"....po prostu zrobiło mi się tak dobrze, jakbym się spuścił....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! też pamiętam to uczucie niesamowite kiedy człowiek ma orgazm bez wytrysku...
      taki jednak co aż dreszczem po kręgosłupie przechodzi niesamowitym

      Usuń
  20. Moj1 raz byl super,uwiodl mnie starszy gej.Mialem 16 lat,bylo cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałem zawsze ochotę zrobić to z facetem mając 25l.wracałem z imienin kolegi nieźle wystawiony przez park ludowy.wiedziałem że na jednej z alejek można spotkać facetów szukających kogoś do sexu.było już dość późno ale zdobyłem się na odwagę i ruszyłem w tamtym kierunku. Idąc aleją zobaczyłem mężczyznę siedzącego na ławeczce minąłem go i usiadłem na ławce dalej pod drzewem byłem strasznie podniecony. Od czasu do czasu zerkałem w jego stronę po jakimś czasie wstał i podszedł do mnie i zapytał czy mam ochotę?powiedziałem że tafk a on wyciągnął swojego penisa. Złapałem go w rękę i wziąłem do ust. Po kilku minutach powiedział żebym zdjął spodnie i się wypiął zrobiłem jak chciał. Facet złapał mnie za biodra i kazał rozchylic pośladki wszedł zdecydowanym ruchem bolało tak że krzyknąłem żeby przestał ale on tylko jeszcze mocniej naparł na mnie swoim ciałem złapał mnie jeszcze mocniej i zaczął szybko p.o.:):) po chyli było już bardzo przyjemnie w pewnym momencie wyjął penisa i strzelił na mój tyłek . po chwili założył spodnie powiedział że było fajnie i ma nadzieję że częściej mnie tu będzie spotykał��taki był mój pierwszy raz i nie żałuję cudownie jest czuć w sobie innego faceta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  26. Boje się pierwszego razu. Możecie pomóc??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać. Wystarczy dobrać odpowiedniego partnera, który będzie reagował na twoje potrzeby i nie będzie robił tego od razu za szybko, to mogłoby sprawić ból. Najważniejsze jest pokonanie strachu. Jeśli nie myślimy o bólu nie będziemy go tak odczuwać i stresować się że będzie boleć. Dobre nawilżenie, atmosfera, partner, pokonanie strachu czyli przepis na idealny pierwszy raz.
      Mam nadzieję że rada nie udzielona za późno ; )

      Usuń
  27. Przeżywałem z moim partnerem wspaniałe chwilę, ale nie w każdej pozycji czuje się komfortowo, gdyż odczuwam dość silny ból w brzuchu... Mógłby ktoś mnie oświecić co jest przyczyną tego bólu, albo jak wyeliminować ten dyskomfort lub mu zapobiec? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń