niedziela, 1 kwietnia 2012

Wesołych świąt!




Wszystkim czytelniczkom oraz czytelnikom bloga życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych. Bez względu na to czy jesteście katolikami czy też nie spędźcie ten czas w miłej atmosferze! Zwolnijcie na chwilę i oderwijcie się od "szarej codzienności".
Chłopakom "z branży" życzę przede wszystkim poczucia komfortu przy wielkanocnym stole i jak najmniejszej ilości pytań od rodziców, babć, wujków i ciotek o narzeczoną i przewidywany termin ślubu. Zbliżające się święta mają charakter bardzo tradycyjny, lecz ja życzę jak najmniejszej liczby konserwatywnych wywodów ze strony bliskich.

P.S.: A propos stereotypów i Wielkanocy - znalazłem ostatnio zabawną grafikę na necie :).

3 komentarze:

  1. Hej :). Bardzo fajny blog, czasami wpadam i sobie czytam. Mam pytanie, czy mógłbyś na blogu wypowiedzieć się na temat religii? Oczywiście pod względem homoseksualizmu :). Jak to widzisz, czym dla Ciebie jest religia - ogólnie, co o tym wszystkim sądzisz. Jestem ciekaw Twojego zdania na ten temat :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, że mój stosunek do religii był wiodącym tematem tej Wielkanocy. Ale nie będę już nic więcej tutaj pisał. Być może rzeczywiście jest to temat na posta...

      Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Dziękuję, za życzenia. Tobie również wszystkiego najlepszego. Grafika jest bomba. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń